1 Nis 2014

Overlok Makinesi Ayağıma Geldi..





Uzun zamandır almayı istediğim ama acaba gerçekten ihtiyacım var mı diye tereddütte kaldığım  overlok makinası işini tatlıya bağladık..
sonunda derin araştırmalar sonucu  yeni sevgilim geldi..


 
Yuki 760 .
 
Yeni bir modelmiş. İnternette kullanıcı yorumuna rastamadım..
overlok makinesi olan iki arkadaşımın yorumlarına bakılırsa gayet iyi , güçlü bir makine.
Siz ne özelliğine bakıyorsunuz bilmiyorum. Benim için dikiş makinesinden hızlı oluşu ve yaptığı işin temiz olması yeterliydi..
Merak ettiğiniz her şeyi sorabilirsiniz.Daha çok kullanıp daha iyi öğreniyorum..
 
 
Sevgiler..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende aynı üründen almak istiyorum ama kullanıcı yorumlarını bulamadım.makine hakkında bilgi verirmisiniz?????

Öblem dedi ki...

merhraba, kusura bakmayıni yorumu görmemişim...
dikiş işleriyle boğuşuyorum..
fiyat kalite orantısı gayet başarılı.
singer makinesi olan iki arkadaşımla yaptığımız istişare sonucu gayet güzel olduğuna karar verdik. teknin olarak bir şey diyemem çünkü aldığımdan beri aynı ayarları kullanıyorum, memnunum.
büzgü yapabiliyor, sık şekilde dikince ruffles dedikleri kenardan da yapabiliyor ama kurcalarken hasbel kader buldum. bilinçli değildi. işime yarasa ayarlarını öğrenirdim.
şiddetle tavsiye ediyorum ben:) :)))

Adsız dedi ki...

4 iplik sayesinde penye bir kumaşı 5 iplik overlok olmadan dikebilir miyim?

Öblem dedi ki...

sevgili adsız, bildiğim kadarıyla 5 iplik ve 4 iplik arasında bir sıra dikiş fazla çekme farkı vaar. çok atan ve zor dikilen kumaşlarda kullanılıyormuş. güvenlik dikişi diyorlarmış.
4 iplik ile penye dikiyorum, başarılı, atma çekme toplama olmadı henüz.. hatta yıkanmaktan elbisenin rengi soldu, zorlamaktan dikişler açılır sanmıştım bir şey olmadı , o kadar memnunum yani...

aktasceyhanesra@gmail.com dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

merhabalar ben overlok makinesi aldım akme marka çin malı ama iplik takmasını bir türlü başaramıyorum bunun iplik takması kolay mı başka bi makine almak istiyorum dikiş makinesi gibi kolay takılsın istiyorum yardımcı olur musunuz?

🌞 dedi ki...

Merhabalar, benimde var bu makineden, 3. İpliği takarken çok sıkıntı yaşıyorum. Siz nasıl takıyorsunuz? Yan parçaları çıkarıyor musunuz?

Yasemin dedi ki...

Merhaba,bu makineden bende de var ama sanırım bozdum ��penye dikerken birden dikmez oldu ve igne alt lupere sıkışıp yamuluyor,igneyi değiştirdim olmadı sol igneyi kullanayim dedim bu sefer de kumaşı örmedi��bi öneriniz var mı

Unknown dedi ki...

fiyat ndr