2 Nis 2014

Foça'da dondurma sezonu açıldı

Siz nasıl seviyorsunuz dondurmayı bilemem.. Ancak senelerdir bizim tek dondurmacımız Foça'daki Nazmi usta..
Sabah 10 gibi açtığında kuyruk olmaya başlar ve gün içinde neredeyse sıra beklemeden dondurma almak mümkün olmaz. Ancak akşam olup da, İzmir'in yakan güneşi battığında  serinlemek isteyen tüm tatilciler bu dondurmayı tatmak için kilometrelerce kuyrukta sıra beklemeyi göze alırlar..


Ustamın tatlı dilinden mi,  elinin lezzetinden mi yoksa  her müşterisini hatırlamasından mı daha özel bu dondurma bilmiyorum ama  tadına doyulmadığı kesin..


Yılbaşında kapısı  çalıp baktık biz..Çok üzüldü kızlar gelmemiş diye..







Bu sene 15 mart itibari ile dondurma sezonunu  açtık biz...

sizi de bekleriz..

yolda karşılaşırsak bir merhaba  dersiniz değil mi?






1 yorum:

Hobylst dedi ki...

Merhabalar, bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim takibe alıyorum, bana da beklerim. sevgiler. :)