15 Şub 2012

Bebek Kurabiyeleri

Bebeğimizin dünyaya geliş tarihi belli olunca son akşama kadar hazırlık yapabildik.. Son akşam anneme kurabiye yapalım şekerle kaplayalım dediğimde, bana çıldırmışsın, hala mı der gibi baktı.. Oysa saat 22.00 itibari ile biz bütün işleri bitirmiştik..Ben de artık rahat rahat misafir karşılayabilirim diyordum..

Basit bir kurabiye tarifi üzerine, daha önce Güneş'in diş buğdayı partisinde hazırladığımız şekilde marshmallow dan şeker hamuru kapladık. Aslında daha yaratıcı olunabilir, en azından bebek temalı kurabiye kalıbı alabilirdim ama olmaz, yetişmez zannederek pek de üzerinde durmamıştım..üzerine isim de yazmak aklıma gelmediğinden kurabiyelerin üzerinde sadece gıda boyası ile minik kalpler kondurduk.. Misafirlerimiz ve biz de afiyetle yedik.. her gelen misafirle beraber ev ahalisi de yiyince çabuk tükendi.. Güzel olmuşlar:)

Annemin  her şeyde olduğu gibi bunda da emeği çok. Hem nazımı çekip, hem kızımın peşinde koştu, hem de hiç bir isteğiimi geri çevirmedi, herşeye yetti..

En kocaman kalp annemin....


Sevgilerle..


1 yorum:

annesiningülü dedi ki...

anneler hep var olsun :D