28 Oca 2012

Güneş'e mont


Merhaba,
Küçük bebeğimin hazırlıkları sürerken Güneş'imle cilveleşmeye devam ederken, biraz uzak kaldım sanırım..
Hepinizi takipteyim..Uzak kaldım sanmayın...
Sadece artık pc başında oturmak biraz zor gelmeye başladı..
Bugün küçük bebeğimize kavuşacağımız güne tam 10 gün kalmış bulunuyor..(bir aksilik çıkmaz ya da erken geleceğim diye tutturmazsa..)


Güneş'ime önceki denemelerimden cesaret alarak bir mont daha diktim..
Güler Erkan'ın erkek çocuk gömleği kalıplarından yararlandım.. Dikiş paysız kesitm yine kumaşı kalıp büyük olduğu için..
Dışı  kot görünümlü incecik bir kumaş.. İçi yine benim en sevdiğim polar koltuk örtüm.. (çok az parça kaldı)
İçine de elyaf koydum sıcacık olsun diye....
Kollarına ve yakasına biye geçtim temiz görünmesi için ama kalın olmadığı için istediğim gibi terrrtemiz olmadı.. Az temiz oldu.İçinden biraz çirkin dikişli oldu kanımca.. Ama en kısa zamanda kalın bir biye bulup düzelteceğim.. Neyseki halledilmeyecek bir sorun değil:)
Fotoğraflarda yakası tam denk gelmiyoruş gibi görünüyor ama aslında gayet düzgün.. Bir de itiraf etmeliyim ki yakasını düşünemeden kestim...Biraz daha estetik bir şekil yapabilirmişim...Biraz daha yüksek yakalı da olabilirdi. Gerçi Atkı takmakla ilgili bir sorunu yok Güneş'in.. Beresiyle takım giydirmeyi de seviyorum ve yüksek yakalı ya da kapüşonlu olsaydı üzerinde fazla kalabalık oluyor..
Bir de biraz büyük olmuş, farkındayım.. Ama kızım şu sıra hızla boy atıyor.. Yakında bu da olmaz kanımca...

Kızıma Banuş'um bir mont almış en pembesinden ama bunu ben diktiğim için daha çok severek giydiriyorum..Bir de altına aynı kot görünümlü kumaştan  pantolon diktim.. Takım takım giyiyor şekerim...
Güneş'imin boyu ortalamanın üzerinde olduğu için kalıpları çok küçültmeme gerek kalmyor..

Bu mont ve daha önce diktiğim pantolon kalıplarından satın almak isteyenler mesaj atabilirler...
İstediğiniz kumaştan kesin, dikin, miniklerinize giydirin..
Sevgiler....

4 yorum:

Unknown dedi ki...

merhaba büyük şeyler daha mı tatlı duruyor miniklerde çok yakışmış güzel güneşe elinize sağlık

Öblem dedi ki...

Eylül; yorumun için teşekkürler...

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Helal olsun.. Sıcacık görünüyor. Kızına da çok yakışmış. Ellerin dert görmesin.

Necla Şölen dedi ki...

Ellerinize sağlık, Güneş'in montu da kendisi kadar güzel:=)