4 Oca 2012

Çanta içi düzenleyici



Çanta içi düzenleyicileri yapan arkadaşlara baktım ve bir fikir edindim. Aslında ben pek çanta kullanmayı da sevmediğimden böyle bir ihtiyacım olmaz diye düşünüyor, sadece yapanların ellerine sağlık diyordum. Kışın montumun cebi yazın ise şortların cepleri beni baya rahatlatıyor. Kızımla çıkacaksam bile...


Sonra  sen böyle bir şey dikebilirmisin, gördüm ve çok güzelmiş diyerek bir arkadaşımdan sipariş aldım.. Tabi ki deneye yanıla oluyor bazı şeyler ama  sonunda başarıya ulaştım. İlk denemelerim bunlar oldu. 
Yalnız ceplerin içte değil dışta olması daha kullanışlı hale getiriyormuş. Bir de büyük dikmişim,göz kararı olunca .. Daha küçüklerini de sipariş listeme ekledim. Yavaş yavaş tamamlıyorum..
Yakında onların fotografları da karşınızda olur.. 















1 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

merhabaalar:)
bu ne hoş,ne cici bir sayfa böylee:)
bayıldım paylaşımlarınıza.
seve seve izleyiciniz oldum bile.
bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsa da..
kucak dolusu sevgilerimle..
:)