17 Kas 2011

Son merakım



Uzunca bir süredir yazmadığımı biliyorum ama çalışmadım değil.. Çok çalıştım, dışardakini de büyüttüm, göbüşümdekini de..
Koskoca 6 ay geçti bile.. Şen yuvamıza tatlı bir kız daha geliyor. İnsan birini yapar da, ikinci kumayı da kendi eliyle yapar mı?!
 Bu arada hzla büyüyen Güneş'im her geçen gün babasına daha düşkün oluyor ve babası da önce onu soruyor..
Kız babası olmaktan son derece keyiflenen babaları görüyor ve daha iyi anlıyorum.
Ayrıca EVET KISKANIYORUM! :)

Annem de uzaktan kıskançlığımı görüp, böyle oluyormuş işte diyor..

Daha konuşacak anlatacak ne çok şey var aslında..
Zamanla anlatırım merak etmeyin.. Önce son heyecanım: Bebeğe elbise diktim... Aslında Güneş Hanım'a diye başlamıştım elbiseye. Artık yürüdüğüne göre elbise giyer diyordum ki, ebatları baya bir küçük oldu.. Çok da şirin durdu.. İçini özene bezene astarladım, kenarına kurdele, üzerine düğme derken şirin mi şirin bişi çıktı ortaya.. Güneş Hanım'a yaramayacak ama umarım isteyen biri olur.. Bu arada poların elime geçme hikayesi de aslında Güneş'e bir pelerin dikmek istememle başlamıştı.. Onun öncesinde de büyüyen göbeğime uygun bir bluzdu... Yani aslında bu çok eski bir hikaye..
(emeksensin de satışta elbise. Sipariş da alabilirim)

Şimdilik siz elbiseye bakadurun, ben de diğerlerini üşenmeden fotoğraflayıp , arayı çok uzatmadan paylaşırım...



Bu arada miniğimden haberler sunayım.. Bebek şekeri ve isim konusu en çok kafamı kurcalayan ve işin içinden çıkamadığım konular.. Umay Güneş yeterince zor bir isimmiş.. Anlam ve ses yönünden benzer isimler arıyorum ama bulamıyorum. Bu arada erkek olsaydı isim hazırdı: Ülgen Ateş.. Mitolojide umayın erkek kardeşi ülgen, ve ateş... Neyse.. Elbet isim bulunacak..

Peki ya yaratıcı bebek şekeri ?¿ Benim gibi sıklıkla "fikri gelen" bir annenin hazır alması ne kadar uygun! İçime sinmiyor hiç hazırlar.. ben yapmalıyım ama süper değişik olmalı... Dur bakalım..Az daha zaman var...

Bir de ben faktörü var.. Güneş'imle beraber ben 22 kilo almıştım. Kilolarımın tamamını verdikten sonra tekrar almak beni biraz korkutmuş olsa da şimdilik daha "dikkatli" gidiyor bu kilolar.. Eğer geçen ay aldığım 3 kiloyu birden saymazsak gayet denetimliyim. Şeker , çikolata yememi tetikleyen bir durum olmadığı müddetçe kontrollüyüm. Ama kahve, annem, kardeşim çikolata ve pastayı, sevgili kocacım iste cipsi tetikliyor...Sahalarda görmek istemediğimiz hareketler bunlar...
Bu postu bitirirken söylemeden geçemicem, bu bebek, Güneşten çok daha tombik yanaklı görünüyor ultrasonda... Bir de çook çok çok daha fazla hareketli o küçücük yerde . N'olur yaramazlık belirtisi olmasın bu hareketler.. Aksini söyleyen biri çıkar mı acaba? :)

1 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

Şipşirin bir kız bebiş elbisesi olmuş ellerine sğalık canım Allah ikici prensesine sağlıkla kolaylıkla kavuştursun elbisesi üzerinde eskisin inşaAllah..