16 Kas 2011

Pasaj ve güvenlik Sorunu..

Uzunca bir aradan sonra  bir sorun bildirmek için acil giriş ve çıkış yapıyorum. Zannetmeyin ki izlemiyorum..
Uzaktan izliyorum her birinizi..
Yakında da süperlerimde yeni yazılarla karşınızda olmayı umuyorum.
Gelelim bir sorun bildirimine.
Bugün pasaj daki  sayfama yeni ürünleri eklerken garip bir şey oldu ve bir baktım, karşımda bir başkasının hesap bilgileri. Bir başka kullanıcının sepetindeki ürünler, kullanıcı adı, mail adresi...
tüm bilgileri gözümüm önünde!

Hemen kullanıcıya mail attım ve durumdan haberdar ettim. Kendisinin banka ve kişisel bilgileri yoktu ama benim bilgilerim açık ve seçik bir şekilde pasajımda mevcut!!!

Yani aynı sorunun tekrarlanması durumunda, bir başkası benim pasaj sayfama girip, banka bilgilerimi, adresimi, telefonumu görebilir, dahası değiştirebilir
ürünlerime, kazandıklarıma el koyabilir ve hatta benim adıma yasal olmayan şeyler yapabilir!!

Pasaj ekibinden, iban ve tc kimlik no nun silinmesini , sadece gerekli durumlarda girilmesini istediğimi ilettim ancak, "anlık bir sorun" olduğunu belirtip özür dilediler.
İşin aslı daha yapıcı bir cevap beklerdim.
Bilgilerin eksik olması surumunda listeleme yapılamayacağını söylediler.
Yarından itibaren üyeliğimi bu sitede kapatacağım.
site ekibiyle yaptığüım yazışmaları yayınlarım. Ayrıca Diğer kullanıcıya attığım mail ve ekran görüntüsü de elimde mevcut.

Ben çok satış yapmadım ama ya yapsaydım?!
Ya benim bilgilerimle biri bankaya kredi başvurusu yapıyorsa?
Ya internetten harcama yapıyorsa?!!
Haydi çıkın için içinden...

Amacım siteyi kötülemek ya da karalamak değil kesinlikle.. Sitenin uzun siredir üyesiyim. Üstelik  el emeğinin satılması, sergilenmesi yönünde de çok çok önemli bir rol oynadığını , öncü olduğunu düşünüyor ve destekliyorum bunu. Ancak güvenlik sorunu olunca paylaşmak istedim...

Sevgilerle....









Pasaj Yönetimi


Merhaba,



Ürün satışınızın gerçekleşebilmesi için hesap bilgilerinizin sistemde kayıtlı olması gerekmektedir. Bu bilgileriniz olmadığı takdirde ne yazık ki ürün listeleme şansınız bulunmamaktadır. Ürün bedeli, sizin de bildiğiniz gibi belirtmiş olduğunuz hesaba onay işlemini izleyen ilk iş günü aktarılmaktadır.


Yaşatılan sıkıntıdan dolayı tekrar özür dileriz.






Saygılarımızla



Pasaj Ekibi mesajı yanıtla

Tarih: 16.11.2011 17:25

Hiç yorum yok: