24 Ağu 2011

Bitmeyen Tatil ve güzel Haberler..



Uzuuunnnca bir ara vermiştim yazmaya.. Biraz zorunluluk biraz da zamansızlık diyelim... Aklımdasın sevgilim..(blogum..)
İlk İzmir gezimin teri henüz üzerimde yeni kurumuşken, yine ve erken bir  yolculuk daha göründü karada..  Temmuz başı itibariyle ana-kız yine İzmir'deydik.. Sevgilimi arkamda bırakıp gitmek içime sinmese de, kocacığım sağolsun "git de annem baksın biraz size.." dedi..
Çünkü artık daha büyük bir aile oluyoruz .. Minik bebeğimizin de bakıma ve Güneş'imden fırsat bulup biraz dinlenmeye ihtiyacı vardı...

Öyle uzun zaman oldu ki yazmayalı, Güneş'im 16 aylık, miniğim ise 15 haftalık oldu..
Gerçi ben bu sefer çok sıkı tuttum kendimi, kimselere söylemedim önceleri..
Küçük Güneş için "aa abla mı olacak." yorumu yapacaklara baştan söyleyeyim:
benim bir büyük bebeğim ve bir de küçük bebeğim olacak.. Bu konuda çok kararlıyım.. 2 yaşında bir bebeğe ablalık sorumluluğunu vermek pek de manasız geliyor..
Şimdilik kendimi bu gazla hazırlıyorum.. Tabi gün gelir devran döner mi bilemem...
Yine de ben unutursam siz hatırlatın olur mu?

Evimmmm..Güzel evimmm...
Canım dikiş makinemmmm.....
Cici blogummmmmmmmmmmm......
Öptüm hepinizi...

4 yorum:

Banuca dedi ki...

Ne güzel bir yazı, güzel bir tatil, mutlu bir müjde:) Bütün güzellikler seninle olsun :)

annesiningülü dedi ki...

hayırlı olsun :) tebrikler

Öblem dedi ki...

çok teşekkür ederim.. sizleri ziyaret edemedim, kusura bakmayın.. umarım yerin gelebileceğim...

AYLA dedi ki...

canımcığım, hadi hayırlısı yürü ablanın yolundan, sizleri çok seviyorum..........ayla