9 Haz 2011

Salyangoz ( Cittaslow keyfi II)

Seferihisar/ Sığacık eğlencem henüz bitmişken, ben gittiğim bir mekanı paylaşmak istedim sizinle. Cittaslow / yavaş şehrin maskotu olan salyangoz, aynı zamanda bir cafe/bar a da ismini vermiş. Sığacık marina içinde önünde yeşil alanı ,etrafında otantik mağazalar ve süs havuzlarıyla inanılmaz şirin bir yer. Bahçesiyle, aksesuarlarıyla ne içtim, nereme içtiğimi bilemeden oturdum. Sağa sola bakmaktan , detayları incelemekten konuşmaya konsantre olamadım ama çok çok keyifliydi. Yolunuzu mutlaka buraya düşürün, şiddetle tavsiye ediyorum..
Masaların üzerindeki kalın keçe servislere bayıldım. Birkaç rengi ve deseni vardı. Hazır olduğunu düşünüyorum .Paşabahçe de gördüm benzerini.
Mekanın iki kapısı var ve ikisi de kullanımda.Güneşi ne taraftan batırmak isterseniz diye....
Hiç yeşil alan çekmemişim.. Çok özel işlemeli , antika bir de kaftan vardı ama onu da çekememişim..

Hiç yorum yok: