3 Haz 2011

Hediye Kapı Süsü





İzmir'e gitmeden önce halletmem gereken en önemli işimi de başarıyla tamamlamanın gururunu yaşıyorum. Gitmeden önce bitirmeli ve hediyeyi yerine teslim edebilmeliydim çünkü. Geçen eylül ayında evlenen kardeşimin evinde hala bir kapı süsü yoktu. Bana her gelddiklerinde yeni, değişik bir süsüm oluyordu. Aslında al bunu götür de demek isterim ama daha özenli olsun, daha güzeli olsun derken derken malesef bu zamana kaldı. Yalnız görümce olduğumdan mıdır bilmiyorum büyük bir kıskançlıkla kendime de yaptım aynısından.. Yok yok.. (fesatım da) o kadar fesat değilim.. İlkini denemek üzere yaptım kendime, diğerini de daha özenli hediyelik.. Daha önce 10marifet.org da görmüş ve yapılacaklar listesine eklemiştim. Orada kağıt çiçekler var ama ben çiçeklerimi keçeden yaptm...Kapıdan çıkmadan hemen önce fotoğraflamasaydım belki de benimki de böyle güzel görünürdü. Ama şansınıza küsün diyorum. orijinalinde anlatıldığı gibi yuvarlak halkanın etrafında dolamadım çünkü çok kalabalık doldu o zaman. Zaten kapı süsü için yuvarlağımı da değiştirilmeyi bekleyen tırtıklı musluk borusuyla yaptım. Boru biraz şişmanca olduğundan daha bir pufur görünmesine gerek yoktu.. zigzag yaparak silikonla yapıştırdım. araya da çiçekleri yerleştirdim. Bu arada şeritleri sülfile makasıyla kesmeden önce ben de orijinalindeki gibi yırttım atmasın diye. Çıkan ses kızımı çok eğlendirdi ve güldürdü. Vİdeolarda izlediğim bebekler gibi kahkahalar attı. Böylece eğlencemiz çok oldu. Ancak benim tombik çemberin üzerinde yırtık şeritler pek bir pespaye göründü. Madem hediye olacak üşenme özlem dedim.. Yaptığımı sökerken çıkan sese kızım yine çok gülünce, o kadar da zor gelmedi yaptığımı bozmak:)
Dönüşte kardeşime uğradığımda baktım, kapılarında duruyor. Pek bir sevindim beğenmelerine..
Sevgiyle ,gülerek , mutlulukla açılsın kapıları her zaman...











Hiç yorum yok: