16 Nis 2011

mini tepsi

evdeki çirkinleri güzelleştirmeye devam ediyorum.
İçine sadece iki kahve fincanının sığacağı küçük tepsiyi nasıl bir romantik anımda aldığımı hatırlamıyorum. Gerçi o romantizmden şimdi eser kalmadı bende..Tepsiden de bu yüzden sıkılmış olabilirim. Eğlenceli bir şeyler yapmaya çalıştım. Dekupe...Yalnız vernik izi kaldı, pek memnun olmadım...

yine de güzel olmuş gibi mi?



Biraz blogları gezininci ne ince işçilikle, ne güzel malzemelerle boyayanları görünce kıskanmadım değil. Ama üç kuruşluk malzeme ve evdekilerle bu kadar oluyor.Bu kadar  da kalacak.. Çünkü çabuk sıkılıyorum böyle hobilerden.. Boya boya nereye kadar? Bitmeyen boyalar ziyan oluyor çünkü sağda solda atılı duruyorlar.. (malum; bol taşınan ev..)  hediye hediye nereye kadar? bir de kime!' etrafımdaki herkes bu işleri yapabiliyor zaten...


Anneme  de tepsi boyayamam ki.. kendi tepsisini kendi imal edecek marangozhanesi, boyayacak yağlı, guaj, akrilik boyası ve bilimum medyumları, üstelik vernikleyebileceği bir de yatı var !! pes diyorum..


Hiç yorum yok: