28 Şub 2011

Çekilebilen Tencere Kulağı

Mutfaktan pek çıkamayan biri olarak, ısınan tencere kulplarına ve en çok da ısınan tencere kapaklarına sinir oluyorum! Her seferinde mutlaka yakıyorum elimi.

Isınan tencere kulpları için çarşıda gördüğüm kulakları yapmışlar. Tencereyle beraber satıldıklarını görmüştüm ama Asuman ablanın yeni aldığı tencerelerinde bulunmuyordu. Ben de ufacık kulak, ne olacak ki dikişinden dedim.. Meğer küçükler daha da zormuş.. Olsun.. Elim deymişken bir de fırın eldiveni diktim. Evdekilerden çıkardım eldiven kalıbını. Ama kulaklar için herhangi bir kalıp yok. Tencere üzerinden göz kararı çıkarıldı ..  Evdeki tüm tencerelere uyuyor.. İçini gri kumaşla kapladım. Üzeri ise benim her şekile giren sevgili kırmızı divitinimle. İçlerine de elyaf koydum ki hem puf olsun hem de elimizi yakmasınlar.. Her eve lazım diyorum .


8 Mart  Dünya Kadınlar Günü yaklaşırken, her daim mutfakta olan hanımla için iyi bir hediye değil mi?
 Bir  çift kulak ve bir eldiven de siz ister misiniz?

İzleyicim olmanız yeterli.. Blogunuzda, sağda solda , çat burda, çat kapı arkasında duyurursanız memnun olurum tabi ama mutlak şart değil. 


Bu arada hediye için olan henüz dikilmedi.. Olmayan hediyedi de vermek garip ama, bu sefer de böyle olsa olmaz mi?

  1. Edit: Çekiliş için ne lazım ki? katılıyorum demeniz yeterli.. Bir de 8 Mart çekiliş için uygun bir zaman mı?




6 yorum:

Narsistanbul dedi ki...

Çok şeker, zaten o dividinlere bayılıyorum. eminönünde çok çeşitlilerini bulmuştuk, cemil ipekçi de ordan alıyormuş dediler:) bir ara mutlaka üçbeş çeşidinden yığıcam eve:)

canan dedi ki...

teyzem çok güzel olmuş

HEPSİ HOBİ dedi ki...

Ellerinize sağlık pek beğendim. Normal tutacaklardan daha bir kullanışlı görünüyor.

Öblem dedi ki...

Narsistanbul babaeski/kırklareli de ikamet ediyorum şu sıralar.. Ve fakat malesef bunun kırmızısından başka yok buralarda.. Halbuki yeşili ve çoook güzzel bir mavisi olduğunubiliyorum.. Sen sana yığarken bana da ucundan yıkar mısın?

Öblem dedi ki...

Kafiye, teşekkür ederim. Kulakları kastediyorsan süper kullanışlı oldular..

figen abla dedi ki...

hay senin aklına fikrine, ellerine,emeğine sağlık ablamm....
o ne güzel fikirmiş öyleee..
bak bur da çaydanlık sapları için uzun ince olanını dik..o da çok işe yarar..
sevgiyle öpüyorum :)