14 Ara 2010

Bebek Şekerlerim..






Bebeğim doğdu, kocaman oldu, dişi bile çıktı, o çikolataları yiyecek hale geldi ama ben doğum için hazırladığım çikolataları yayınlamayı unuttum. Neyse.. geç olsun güç olmasın..Önce burda görüp beğendim sonra da renklendirmeye karar verdim. Aslında annem yaparım ben demişti ama istediğim şekli bulana kadar annemin burnundan getirdim. Sonra da vaktim çoktu, hepsini oturdum yaptım. Hatta ben çikolataları da yakınımdaki Zambo çikolata fabrikasından aldım ve yine yakınlardaki ambalaj fabrikalarından az miktarda rica ettiğim folatin ile kendim kapladım. Aslında ambalajı satın almak için telefon açmıştım ama  ben 3-5 metre lazım diyip ne için kullanacağımı anlatınca telefondaki bey, bunların top olarak satıldığını her topun en az 50 kg olduğunu anlatıp bana biraz yolladı sağolsun..Başka işimin olmadığını anlamışlardır sanırım:)

 






1 yorum:

fer'AY dedi ki...

Arkadaşım unutup yayınlamadığın bir kutu eşya var ayol senin her güne birini yayınlasan seneye çıkarsın :)