20 Ara 2010

10 Cüceler

Yeni yıl geliyor ya, benim yine fikirlerim havada uçuşuyor ama ben yapana kadar hevesim kaçıyor..sonra yarım yamalak yapınca da bir şeye benzemiyor.. İşte bu kardan cücelerim de böyle bir "fikir çakması" sırasında oldu. Tuz hamurunu verniklesek de saklasak dedim önce. Arkasından da işe koyuldum. Tabi sabır da lazım biraz , benim gibi mıncıklamamak lazım ama olmadı bence.. Biraz daha sabretsem de tekrar verniklesem olur mu dersiniz?
Baştan başlayalım.. yeni yıl için arkadaşların çocuklarına kar küresi yapayım dedim. Ama bir de tuz hamuruyla yapsam ben şekil vermiş olurum, hani yüz ifadeleri falan güzel olur dedim.. Kardan cücelerim pek şirin oldular ama, tek kat vernikle bakın nasıl da dağıldılar suyun içinde:(
içine sim de koydum ama tabi gliserin olmadığından sanırım hemen çöküverdiler.. Ben bu işi az malzemeyle beceremiycem galiba.. En sonunda gidip ya plastik kardanadam alıcam ya da bu projeyi başka bahara hediye edicem..
Bu arada tuz hamuruyla başka çalışmalarım da oldu..
Yılbaşına uygun bir de kapı süsü yapmak istiyorum..  Babam peynir tenekesi içinde büyümüş gerçek çam getirdiğinde çok sevinmiştim ben küçükken .Hatta bahara kadar da benim odamda kalmıştı. Apartman çocuğu olarak evde bir çam ağacı.. çok eğlenceli.. Belki ben de kızıma bulabilirim böyle bir şey.. Aklı erdiğinde tabi...

Daha sonra annem plastik olanından kurmaya başladı her senen.. ışıkları son bir hafta sürekli yanıp sönerdi.. Pek içimden gelmiyor bu sene böyle bir çam ağacı sislemeye.. ben kapı süsümle mutlu olacağım galiba.. Biraz materyal var evde ama süslemesi yine benim elimden çıkmalı. Bakın bakalım, sizce bunlar bir işe yarar mı?

1 yorum:

fer'AY dedi ki...

Cüceleri bırak sen asıl kapı süsünü bloga eklesene arkadaşım be yaw... Süperötesisin...:)))