4 Mar 2010

boat show ..

Boat Show için abi bilet bulmuş, bize gönderdi.. Biz de nasıl bir tekne alsak da neler yapsak diye hayallerimiz eşliğinde gitmeye karar verdik.. Hala nasıl oluyor da hiç bir gezmeden eksik kalmamaya çalışıyorum anlayabilmiş değilim ama göbeğim ve ben  mutluyuz sanırım.. Ya da en azından o tarihte mutluymuşuz:) 
Tabi sadece hayalleirmizi almadık yanımıza..Bir de babacığımın "göz gezdir" listesi vardı.. Gerçi pek foto çekmemişim ben ama bana ilginç gelenleri kaydettim...
 Dıştan böyle üç minik pencere var ..

oysa içerden bakınca mutfak penceresi onlar... manzaraya karşı ne yemek yapılır ama.....





Böyle lüks yatları görünce ölçüyorum biçiyorum, yok yok... Bizim kaptanınki daha güzel..Eski model falan ama konforu var, rahatı var.. Ben her gezmeye çıktığımda bir arıza çıkıyor ,ya yolda kalıyoruz ya yüreğimiz ağzımızda geri dönüyoruz ama olsun.. Bizimkinin içinde 3 tuvaleti var:) Tuvaleti olmayan bir  tekneye binmiş olanlar anlar ne demek istediğimi..




Bu  mutfak sistemine bayıldım.. ne kadar pratik, az yer kaplıyor..








Eve  de böyle kapaklı yapsak olmaz mı?

Bir de dümen duvarı vardı... Nereye asılırlarsa asılsınlar çok hoş duruyorlar.. Çeşitleri sergilemek için asmışlar ama bence çok güzeldi..evin duvarına iliştiriversek ne güzel olurdu...

o kadar gezdin de hiç mi tekne yat foto yok derseniz, var tabi.. koskoca gemilerin...... maketleri:) amca kendisi yapıyordu herşeyi.. belki de bu konuda çok ünlü bir şahsiyetti de ben mi tanımıyordum  bilmiyorum işte...


bu kadar gezme yetmez mi?

Hiç yorum yok: